wtorek, 20 listopada 2012

I Forum Charyzmatyczne w Koszalinie

Jeszcze o forum charyzmatycznym w Koszalinie.

Właściwie głównym prowadzącym była Anna Saj, nie zamieściłam jej w poprzednim poście, bo nie znalazłam relacji video z jej nauczania.
Niestety nie byłam też na całości, więc mogę tylko powiedzieć o tym, co mówiła rano pierwszego dnia.

Podobało mi się nauczanie na temat żydowskiego świętowania, śpiewania i radowania się na chwałę Pana.
To świętowanie - hallel - było (i jest) u Żydów tak radosne, że aż zwariowane - chyba trochę tak, jak u nas bywa okazywana radość na weselach.
Zdaje się, że to nauczanie było oparte o treści zawarte w książce Marii Vadii "Uwolnij swoje źródła" (lub w innej tejże autorki).

Znalazłam troszkę tutaj - w Gościu niedzielnym o forum,
więcej jest w e-wydaniu lub w wydaniu papierowym :-(


Anna Saj założyła stowarzyszenie Magnificat w Polsce (w Lublinie)

O posłudze Magnificatu


Polecam przy okazji:
Maria Vadia - Świadectwo z mocą mp3