środa, 13 maja 2015

Śpiew aniołów

Aniołowie włączają się w pieśni uwielbienia:

Ángeles Cantando a Dios, Angels Singing With Elias Argüello

Elias Arquello śpiewa z aniołami - dialog nieba i ziemi

Elias Arquello to młody (ur. 1989 r.) czciciel z Argentyny, który wraz ze swoją żoną postanowił spędzać maksymalnie dużo czasu wielbiąc Boga. Po pewnym czasie oboje zaczęli doświadczać, że do ich uwielbienia zaczęli dołączać się aniołowie. W nagraniu słychać wyraźnie głosy, które dołączają się do Eliasa. Słychać też muzykę. To nagranie to swoisty dialog nieba z ziemią. W pewnym momencie Elias przestaje nawet grać, a muzyka dalej jest słyszalna. Najlepiej słuchać tego nagrania na dobrej jakości słuchawkach. Myślę, że to, co słychać w zupełności sprawia, że niedoświetlone video nie przeszkadza. Elias śpiewa pieśń miłości do Jezusa pt. "Mi amor - Moja miłość". Krótkie streszczenie tekstu: Jesteś moją miłością, największą miłością, która mnie pochwyciła i zniewoliła. Jesteś wewnątrz mnie i za Tobą tęsknię. Godzien, godzien (to powtarzają aniołowie). Pragnę żyć w Twoim wymiarze, Panie. Jesteś moją miłością, miłością...




Fly - Jason Upton and an Angel 

Jason Upton śpiewa z aniołami

Zapraszam do wysłuchania innego nagrania, gdzie słychać wyraźnie głosy aniołów. Jest to spontaniczne uwielbienie prowadzone przez Jasona Uptona zatytuowane "Fly". Nagranie zostało zarejestrowane podczas spotkania uwielbienia w auli uniwersyteckiej w Aleksandrii (USA). Jason Upton prowadził uwielbienie wraz z zespołem, ale podczas tej piosenki tylko on sam śpiewał. Dodatkowe głosy, które słyszalne są w nagraniu nie były śpiewane ani przez członków zespołu, ani przez zgromadzenie. Spotkanie było rejestrowane na wielokanałowy system rejestrujący dźwięk. Dodatkowe glosy, (według informacji członków zespołu Jasona Uptona) zostały nagrane tylko na kanał mikrofonu Jasona Uptona. Mimo, że mikrofon i nagrywający go ślad był monofoniczny, głosy aniołów zostały nagrane stereofonicznie. Niektóre słowa śpiewane przez anioła "ahda daah" okazują się być zrozumiałe w języku Malawi (niewielkie państwo we wschodniej Afryce) i znaczą "Przyjdź do stołu". W internecie krąży trochę nagrań anielskich głosów. Mam jednak wrażenie, że większość z nich jest nieautentyczna. Głosy aniołów słyszalne w nagraniach Eliasa Arquello (poprzedni post) i Jasona Uptona niosą jednak ze sobą niespotykaną głębię. Są też zadziwiająco podobne do siebie. Zapraszam do wysłuchania z otwartym sercem.



Wpis ze strony:
https://www.2lub3.com/ekipa/piotr-plecha